Du skal indtaste mindst 4 tegn!
Leder du efter FitMyFeet?
Leder du efter sko i ?
Vi bruger cookies for at din oplevelse hos os skal blive så god som muligt. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Lær mer
Jeg accepterer!
  • Mine Sider
Købs- og leveringsbetingelser
BESTILLING. Alle bestillinger sker via vores internetbutik. Vi kan ikke modtage bestillinger på telefon, fax eller e-mail. Visse produkter bliver der bestilt mange af, og vi tager forbehold for, at varen evt. kan være udsolgt. Mindste bestillingsbeløb, der vil blive ekspederet, er 100 DKK.
 
 
BETALING. Alle priser, der oplyses, er i DKK inklusive moms. Den pris, der er oplyst på datoen for din bestilling, er gældende. Omkostninger til forsendelse samt betalingsgebyrer vil altid være anført, inden du bekræfter købet.
Er du under 18 år, skal du have din værges eller forældres tilladelse for at kunne handle hos os.
 
 
Kortbetaling (0 kr.)
Vi accepterer betalingskortene Visa og MasterCard.  (Desværre kan vi ikke tilbyde betaling med Dankort eller Visa Electron-kort).
 
Sikre betalinger
Alle de sider, hvor du som kunde opgiver personlige oplysninger ved køb, er såkaldte sikre sider (krypteret overførelse). Kortbetalingen sker over en sikker opkobling med SSL-certifika.
 
Når adresselinjen i din weblæser starter med https://, ved du, at du er inde på en sikker side.
 
 
Vi samarbejder med Ecster AB (www.nets.dk) vedrørende indløsning af kortbetalinger.  Ecster AB er en af Svenska Finansinspektionen autoriseret kreditmarkedsvirksomhed. Overførsel af kortoplysninger er krypteret. Bemærk, at Grand Shoes ikke gemmer sine kunders kreditkortnummer, da dette varetages af  Ecster AB.
 
3Dsecure
3Dsecure er en af VISA udarbejdet teknik til at verificere, at den, der betaler med betalingskort, virkelig er kortets ejer. Standarden benyttes også af MasterCard.
 
OBS! Vi har erfaring for, at visse danske banker, der udsteder Visa eller Mastercard til privatpersoner, ikke informerer kunderne om, at deres kort kan være tilsluttet 3Dsecure. For at tjekke, om dit Visa eller Mastercard er tilsluttet 3Dsecure, opfordrer vi dig til at kontakte din bank i Danmark.
 
Teknikken indebærer, at det er op til din kortudsteder eller bank at identificere dig, når du benytter dit kort til at købe varer eller ydelser på nettet. Via krypteret kommunikation kontrolleres dette af kortselskabet via en speciel sikkerhedsserver. Fordelen for dig som forbruger ved at benytte en betalingsservice på nettet, som tilbyder 3DSecure, indebærer, at du får mulighed for at verificere, at du er den rigtige kortindehaver, hvilket giver mindre risiko for, at kortet benyttes i bedragerisk hensigt. Du kan kende en 3Dsecure-sikret betalingsløsning ved hjælp af Visas varemærke "Verified by VISA" og MasterCards varemærke "SecureCode".
Læs mere på www.visa.com
 
 
VALUTA. Alt salg til kunder i Danmark sker i danske kroner (DKK) i henhold til anførte priser inklusive moms. 
 
 
 
LEVERING. Leveringstiden hjem til dig i Danmark er 2-3 hverdage. Vores logistikpartner er Bring.
Vi leverer desværre ikke til Færøerne (0100-0970) eller Grønland (2412 + 3900-3992).
Levering foregår som postpakke til dit nærmeste udleveringssted. Meddelelse om levering af din pakke sker via sms. Hvis du ikke har opgivet dit mobilnummer ved bestillingen, vil du få besked via mail. Vi giver således aldrig besked via brev.
 
Der er endvidere mulighed for at få din ordre leveret hjem til din dør med tjenesten ”Bring Home Delivery”. Denne tjeneste koster kr. 79,- uanset ordrens pris. Tjenesten vælger du i  menuen. Ved levering hjemme med tjenesten ”Bring Home Delivery” gør Bring et (1) forsøg på levering, hvor du vil blive bedt om at legitimere dig. Skulle du ikke være hjemme, vil pakken blive leveret til din udleveringssted, og du vil da få besked på sms (eller mail) hvor og hvornår du kan afhente pakken.
 
 
Forsendelsesgebyr
For sko er forsendelsesomkostningerne (standard levering) til Danmark: :
• 39 DKK (for bestillinger under 500 DKK)
 
Bestillinger for mere end  500 DKK = GRATIS FORSENDELSE (standard levering til posthus eller udleveringssted)
 
Levering til døren ( Bring Home Delivery ):
• 79 kr, uanset bestillingens totalbeløp.
 
Ved bestillinger, der kun omfatter strømper, såler og lignende, er forsendelsesomkostningen i henhold til postvæsenets gældende brevtakster. Hvis strømper, såler o. l. bestilles sammen med sko, er der ingen forsendelsesomkostninger for denne type produkter.
 
Transportskader
Hvis varen bortkommer, eller hvis du ved modtagelsen opdager, at forsendelsen er transportskadet, skal du straks anmelde dette til Grand Shoes.
 
Uafhentede forsendelser
For pakker, der ikke er afhentet på dit posthus/udleveringssted inden 14 dage, forbeholder Grand Shoes sig retten til at debitere dig for et ekspeditionsgebyr på 200 DKK til dækning af returforsendelse og Postnords ekspeditionsomkostninger. En faktura vedrørende opkrævning af omkostningerne for en uafhentet forsendelse overdrages til Klarna AB.
 
 
 
BYTTEFORSENDELSE.  Ved bytte til andre sko (ikke strømper/sokker) bekoster Grand Shoes returfragten. Giv os besked og vi forsyner dig med en forud betalt returetiket. For at bytte skoene skal du beslutte hvad du vil bytte til – og skrive til os på hej@grandshoes.dk
Vi bekoster returforsendelsen af bestilte sko én gang. Det vil sige at hvis du igen vil bytte (det byttede), så betaler vi ikke fragtomkostningerne for bytte nr. to.
Ved bytte skal varerne returneres i ubrugt stand og i originalindpakning (komplet med inderemballage, etiketter mm). Hvis skoene har såkaldte ”hang tags”, dvs fastgjorte, løsthængende etiketter skal disse være intakte.
Bytte (eller hvis du vil have pengene tilbage) nægtes hvis skoene tilbagesendes uden hele emballagen (dvs at skoæsken skal pakkes som da du modtog den).
 
 
 
UDVIDET FORTRYDELSESRET.  Vi mener, at du skal have tid til at fornemme, hvordan dine nye sko føles. Du skal dog huske, at du kun må prøve skoene indendørs, hvis du vil bevare fortrydelsesretten (se nedenfor). Du kan fortryde dit køb inden 30 dage fra leveringsdagen uden at oplyse grunden. Varen skal returneres i ubrugt stand og i originalemballage (komplet med indre emballage, etiketter m.m.).
Sko, der returneres, skal være med ubrudte hang tags. Ved returneringer, der sendes tilbage uden originalæske, eller hvor skotøjsæsken ikke er forsvarligt emballeret, forbeholder vi os retten til kun at tilbagebetale 90 % af produktets værdi.
 
Ønsker du at returnere varen får du en returfragtseddel ved at kontakte os på hej@grandshoes.dk
 
Pris for returfragt (med vores returfragtseddel) er ved genkøb kr. 39,- pr par sko.
 
Eksempel 1: Retur af 1 par sko kr. 39,-
Eksempel 2: Retur af 3 par sko kr. 117,-
 
Omkostningerne ved returfragten reguleres ved tilbagebetalingen.
 
Hvis du bruger fortrydelsesretten får du refunderet varens pris samt alle fragtomkostninger, dvs alt hvad du har betalt for at få skoene sendt hjem til dig. Du får således ikke betalt returfragten.
Returforsendelser må ikke sendes pr efterkrav.
 
Retur af undertøj (shorts).
Undertøj er intime produkter, og det betyder at vi IKKE modtager undertøj retur, hvis pakningen er åbnet og plomberingen af pakningen er brudt. Uåbnede pakninger med undertøj kan godt returneres.
 
Reklamation
Hvis en vare er fejlbehæftet, defekt eller fejlekspederet, bedes du venligst kontakte os på hej@grandshoes.dk inden 14 dage, så hjælper vi dig med, hvordan du videre skal forholde dig. Varen skal sammen med en skriftlig beskrivelse af fejlen/manglen returneres, forsvarligt emballeret og i originalemballage, vedlagt beskrivelsen af fejlen. Hvis varen beskadiges eller bortkommer, når du returnerer den, er du ansvarlig for betalingen. Når vi har modtaget varen og godkendt reklamationen, gør vi ét af følgende: • Reparerer varen (hvis muligt) • Sender en ny identisk fejlfri vare.
• Sender betalingen for varen tilbage til dig
 
 
Omkostningen til returforsendelsen udbetales til dig efterfølgende efter godkendt reklamation; det er derfor meget vigtigt, at der medsendes kvittering for returportoen sammen med reklamationen. 
 
Ved erstatningslevering med et nyt par sko betaler Grand Shoes forsendelsesomkostningerne.
 
 
PERSONOPLYSNINGER. Ansvarlig for personoplysninger er Grand Shoes Europe AB (org. nr 556718-5573). Al behandling af personoplysninger sker i henhold til databeskyttelsesforordningen (GDPR - General Data Protection Regulation). Ved at acceptere Grand Shoes købsbetingelser giver du samtykke til at vi gemmer og bruger dine oplysninger i vor virksomhed, for at tilvejebringe og fuldføre den service du kan forvente af Grand Shoes.
Grand Shoes kunderegister indeholder personoplysninger som navn, postadresse, telefonnummer, mailadresse samt skostørrelse. Formålet med Grand Shoes brug af personoplysninger er dels at kunne administrere dine køb, dels at målrette markedsføringen  via mail og på andre måder, baseret på tidligere køb og din brug af Grand Shoes kanaler.
 
Grand Shoes vil dele personlige oplysninger med fragtvirksomhederne i det omfang der kræves for at kunne udføre og levere en bestilling.
 
De oplysninger du giver er kun tilgængelige for Grand Shoes og deles ikke med tredie part. Du har rett il at at vide hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Du har alltid ret til at bede Grand Shoes om at slette eller korrigere de oplysninger der er registreret om dig. For at begære registerudskrift eller rettelse af registeroplysninger, skal du sende en skriflig begæring (der er underskrevet) til: Grand Shoes Europe AB, Terrängvägen 117, 12947 Hägersten, Sverige.
 
Grand Shoes håndterer dine personoplysninger så længe det er nødvendigt i forhold til formålet med handlingen. Det kan være så længe det er nødvendigt for at udføre vor aftalte forpligtelse overfor dig, og så længe det kræves i følge de lovbefalede lagringstider.
 
 
FORCE MAJEURE. Grand Shoes er fritaget fra følgevirkninger af undladelse af fuldførelse af forpligtelser i henhold til denne aftale, hvis undladelsen er begrundet i frigørende omstændigheder i henhold til nedenstående, og omstændigheden forhindrer, vanskeliggør eller forsinker fuldførelsen. Som frigørende omstændigheder regnes bl.a. myndigheders forholdsregler eller undladelse, ny eller ændret lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokade, strejke, brand eller oversvømmelse, sabotage eller ulykkeshændelser af større omfang. I force majeure indgår også myndigheders beslutninger, der påvirker markedet og produkter negativt, fx restriktioner, advarsler, salgsforbud osv.
 
 
ØVRIGT. Grand Shoes tager forbehold for eventuelle trykfejl samt ændringer af tekniske data, som er uden for vores kontrol. Grand Shoes er medlem af Svensk Handel og følger retningslinjerne for distancehandel, udfærdiget af EMOTA.
 
 
KONTAKT OS, HVIS DU HAR SPØRGSMÅL. Har du spørgsmål om vores købsbetingelser, er du mere end velkommen til at kontakte os på telefon +46 8 42 87 86 00 eller sende en e-mail til: hej@grandshoes.dk