Hit serach button
skoæsken
Skoæsken er tom.
 
Vis indhold
Til KASSEN
Kundeservice Grand Shoes
Om Grand Shoes
Sådan handler du i vores webshop
Skoplejetips
Størrelseguide
Købsbetingelser
Kontakt Grand Shoes
Forsendelse
Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

 

Her har vi samlet svarene på de mest almindelige spørgsmål, vi får fra vores kunder.

SHOWROOM

• Har I en almindelig butik et sted?



SKOSTØRRELSER 

• Jeg har ikke købt sko på nettet før. Hvordan kan jeg vide, om jeg får den rigtige størrelse?

• Jeg har meget brede fødder. Hvordan ved jeg, at jeg kan passe skoene?

• Hvad er FitMyFeet??

SORTIMENT

• Jeg har fundet et par sko hos jer, der ikke findes i min størrelse. Hvordan kan jeg se, hvornår I får dem på lager igen?
• Har I alle sko på lager?
• Kan I bestille modeller specielt hjem?

BESTÄLLNINGAR

• Kan hvem som helst handle hos Grand Shoes?
• Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på udleveringsstedet? 

BYTNING

• Kan jeg returnere mine sko eller bytte dem til et andet par?
• Hvem betaler for forsendelsen ved bytning eller returnering?
• Jeg har sendt et par sko tilbage og har ikke betalt fakturaen, fordi jeg alligevel ikke vil beholde skoene. Er det ok at gøre sådan? ?

BETALNING

• Hvordan betaler jeg for skoene

• Kan man købe på postopkrævning?
•Hvorfor kan man ikke betale med Dankort?

FORSENDELSE

• Hvordan sender I skoene til mig?

• Hvor meget skal jeg betale i forsendelse?
• Kan man få fri levering, hvis man afgiver en større bestilling?

MEDLEMSKAB

• Koster det noget at være medlem af Grand Shoes?

• Kan jeg opsige mit medlemskab?
• Jeg har glemt mit password. Hvordan kan jeg få oplyst, hvad det er?
• Hvilke informationer har I liggende om jeres medlemmer?

MISC.

• Jeg fandt ikke svaret i "Ofte Stillede Spørgsmål". Hvem skal jeg så kontakte?

  .

SHOWROOM

 

Har I en almindelig butik et sted?
Har I en almindelig butik et sted?
Ja, vi har en butik i Stockholm, hvor du kan bestille tid til at komme og prøve alle vores sko.

 

 

SKOSTØRRELSER

 

Jeg har ikke købt sko på nettet før. Hvordan kan jeg vide, om jeg får den rigtige størrelse?
Hos Grand Shoes gør vi noget, de andre netbutikker ikke gør. Vi måler nemlig alle de sko, vi sælger, i hånden. Desuden prøver vi alle skomodeller selv og kan derfor sige, om en sko er smal, bred, normal og så videre. Endvidere har vi det smarte søgeværktøj FitMyFeet, der hjælper dig med at finde den rigtige størrelse ud fra størrelsen på din fod, snarere end efter skonummer.



Jeg har meget brede fødder. Hvordan ved jeg, at jeg kan passe skoene?
Vi har nogle modeller med en noget bredere eller smallere læst. I produktbeskrivelsen
for de enkelte produkter fremgår det, om modellens læst er smal, normal eller bred.

 

 

Hvad er FitMyFeet?

Vi har målt alle de sko, som vi sælger, og lagt disse mål ind i en database. Dette betyder, at du meget nemt kan finde ud af, hvilken skostørrelse du skal vælge – uanset skonummer og varemærke. Du skal bare måle din længste fod og derefter taste længden i mm ind i FitMyFeet. Så kommer der en liste frem med alle de sko, der passer. Nemmere kan det næppe blive. Prøv FitMyFeet.

BESTILLINGER

 

Kan hvem som helst handle hos Grand Shoes?
Kan hvem som helst handle hos Grand Shoes?
Ja, men du skal være mindst 18 år (eller have tilladelse fra din værge/forældre) og være bosat i Sverige, Norge, Danmark eller Finland. Hvis du bor i et andet land, kan du gå ind på vores internationale webshop grandshoes.eu


Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke på udleveringsstedet?
Hvis du ikke har afhentet pakken inden 14 dage, debiterer vi 200 DKK til dækning af Post Danmarks forsendelsesomkostninger og vores administrationsomkostninger i forbindelse med dette. 

BYTNING

 

Kan jeg returnere mine sko eller bytte dem til et andet par?

Ja. Vi har udvidet fortrydelsesretten til 30 dage fra og med den dag, hvor du har modtaget din pakke.
Bemærk dog, at der er undtagelser fra returretten. Hvis skoene for eksempel har været prøvet udendørs, er kommet til at lugte eller er på anden vis er blevet skødesløst behandlet, forbeholder vi os ret til at afslå at tage dem retur eller bytte dem.

Hvem betaler for forsendelsen ved bytning eller returnering?

Hvis din seneste bestilling oversteg 1000 DKK, gælder Grand Shoes’ Rigtig Størrelse Garanti, hvilket indebærer, at Grand Shoes betaler både forsendelsesomkostningen ved at sende skoene tilbage til Sverige OG forsendelsesomkostningen ved at fremsende et nyt par.

 

Dette gælder altså kun ved bytning og under forudsætning af, at du har bestilt sko for et beløb, der overstiger 1000 DKK.
Hvis du returnerer skoene og ønsker at få pengene tilbage, betaler du forsendelsesomkostningerne.

Hvis du har bestilt sko for mindre end 1000 DKK, betaler du forsendelsesomkostningerne for at sende skoene tilbage til os både ved bytning og returnering, men vi betaler forsendelsesomkostningerne for at sende et nyt par frem ved bytning. Ved returnering tilbagebetales forsendelsesomkostninger eller eventuelle faktureringsgebyrer ikke.

OBS! Send ALDRIG sko retur uden først at have kontaktet os. Rigtig Størrelse Garantien gælder IKKE, hvis du har sendt et par sko retur uden først at have kontaktet os.

Har du spørgsmål om bytning, returnering, fortrydelsesret med mere, er du velkommen til at kontakte os på tlf. +46 8 42 87 86 00 eller sende en e-mail til hej@grandshoes.dk

 

Jeg har sendt et par sko tilbage og har ikke betalt fakturaen, fordi jeg alligevel ikke vil beholde skoene. Er det ok at gøre sådan?

Nej. Det er meget vigtigt, at du betaler fakturaen, uanset om du vil beholde skoene eller ej. Det er for at sikre os, at du ikke får en betalingspåmindelse, mens vi venter på din returpakke. Når vi har modtaget din returpakke, tilbagebetaler vi dig på en dansk bankkonto efter eget valg inden for 3 dage. Fakturerings- eller forsendelsesomkostninger tilbagebetales ikke.Det er vigtigt, når du foretager en returanmeldelse via e-mail, at du oplyser det kontonummer, som du ønsker, at pengene skal indsættes på.
 
Hvis du har betalt skoene med Visa eller Mastercard, behøver du ikke sende et kontonummer. Tilbagebetalingen sker da som et tilbagekøb til dit betalingskort.

 

 

 

BETALING

 

Hvordan betaler jeg for skoene?
Vi tilbyder to alternativer: kortbetaling (Visa/Mastercard) eller faktura med 14 dages betalingsfrist.

 

Hvis du vælger at betale efter faktura, skal du oplyse dit personnummer. For at
et fakturakøb skal kunne accepteres, kræves det at:

• Den leveringsadresse, du har oplyst, er den samme som din folkeregisteradresse.

• At du ikke har tidligere betalingsanmærkninger eller nuværende ubetalte fakturaer hos Kreditor Europe AB.


Kan man købe på postopkrævning?
Nej. Grand Shoes leverer ikke varer på postopkrævning. Vi tilbyder i stedet betaling efter faktura som alternativ til kortbetaling. Fakturaen sendes i så fald med i skotøjsæsken.

Hvorfor kan man ikke betale med Dankort??
Grand Shoes Europe AB er et svensk selskab og kan derfor ikke tilbyde betaling med Dankort. Vi beklager dette.

FORSENDELSE

 

Hvordan sender I skoene til mig?
Vi sender alle bestillinger med Post Danmark. Pakken skal afhente på posthuset/udleveringsstedet. Når pakken er ankommet til udleveringsstedet, sendes et advis til dig enten via brev eller som sms til det mobilnummer, du oplyste i Kassen. Sms-advisering er helt omkostningsfri.

 

Hvor lang tid går der, før jeg modtager skoene?
Vi har altid den ambition at sende varerne så hurtigt som muligt. Afhængigt af postgangen samt af, hvor i Danmark du bor, kan leveringstiden variere mellem cirka 2-5 arbejdsdage.

 

 

Hvor meget skal jeg betale i forsendelse? Leveringsomkostningerne er:
1 par sko =  65 DKK
2 par sko =  75 DKK
3+ par sko =  80 DKK


Hvis din bestilling overstiger XXX DKK er forsendelsen helt gratis.

 

For bestilling af kun skoplejeprodukter, strømper eller lignende benyttes postens brevtakster. Hvis disse produkter er med i en bestilling sammen med sko, beregnes der ikke leveringsomkostninger for disse produkter. 

 

Kan man få fri levering, hvis man afgiver en større bestilling?
Hvis din bestilling overstiger 1000 DKK er forsendelsen helt gratis.

 

MEDLEMSKAB

 

Koster det noget at være medlem af Grand Shoes?
Nej, det er gratis. Som medlem kan du benytte dig af eksklusive tilbud og rabatter. Hvis du vælger at abonnere på vores nyhedsbrev (kommer cirka 10 gange/år) får du desuden besked om, hvornår vi får nye modeller ind – hvilket kan være rart, da visse sko har en tendens til hurtigt at blive udsolgt og ikke kommer på lager igen.

 

 

Kan jeg opsige mit medlemskab?
Ja. Du sender bare en e-mail med dine personoplysninger, så ordner vi det.

 

 

Jag har glömt mitt lösenord. Hur kan jag få reda på vilket det är?
Hvis du har glemt dit brugernavn og/eller password, kan du få sendt dit brugernavn og password til den e-mailadresse, du oplyste ved registreringen. Klik her for at bestille passwordet.

 

Hvilke informationer har I liggende om jeres medlemmer? 
De informationer, vi har liggende om dig, er navn, kundenummer, adresse, telefonnummer, e- mailadresse samt brugernavn og password. Vi gemmer ingen informationer, der ikke er nødvendige, for at vi skal kunne udføre vores leveringsaktiviteter. Bemærk, at vi IKKE gemmer dine kortoplysninger eller personnummer til brug ved fakturabetaling.

MISC.

 

Jeg fandt ikke svaret i "Ofte Stillede Spørgsmål". Hvem skal jeg så kontakte?
Svar: Send et mail til hej@grandshoes.dk eller ring. +46 8 42 87 86 00
© Grand Shoes 2016 - hej@grandshoes.dk